Merhaba arkadaşlar size bişey sormak istedim benim ikinci sezeryanim olacak Allah nasip ederse yanliz önceki doğumumda sütüm 5. Gün inmişti ve çok ćok azdı bebeğim mama ile birlikte 40 gün emdi emmedi öyle bundada olmaz diye çok endişeleniyorum şimdi 38 haftalik hamileyim 27 kasımda sezeryan olucam şimdiden sütümü arttıracak bişey yapsbilirmiyim bi arkadaşım hamileyken bestlak damla kullanmaya başlamış kullansammi şimdiden bilemedim aranızda bilgisi olan varmi