Senanur07 Kerimanackgz benim adetim 2 gün gecikince yaptım negatif çıkmıştı 1 hafta sonra tekrar yaptım pozitif çıktı. Sizin için de erken olabilir şuan
2Princess1Mom Kerimanackgz Evet başta çok silikti sonraki yaptığım testlerin birinde var birinde yok çıkıyordu. 2 gün geçti kan verdim o gün tekrar test yaptım çift çizgi kötüydü o zaman
Xaysegulo Gizem1504 ben pcos bireyiyim o yüzden onu hesaplamak imkansız ama çok tesadüf bir şekilde ovulasyon testi yapmıştım bi süre takip edip pik gördüm şansı denedik oldu gibi şükür
Xaysegulo Dmrumrnns Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah en kısa zamanda buralarda bekleyen güzel kadınlara da versin😇😇
KubraYksl1 Kerimanackgz ben adetine 2 gün kala yaptım. Belirtim yoktu o zaman çıkmıştı. Bence biraz bekleyin öyle deneyin. Erken gebelik testi alın.
Dmrumrnns Snemrcan tam belli olmuyor canım net düzgün çekermisin ben bi yanda var gibide gördüm yansıma deilse
Xaysegulo Gizem1504 inşallah canım darısı tüm bekleyenlere inşallah bundan 2 gün önce bu yazıları okuyup üzülüyordum üzülmeyin inşallah Rabbım herkese hak edene nasip etsin🥰😇
travmagul Kızlar Instagramda C-LİFE diye bir macun var alın kullanın ben aldım kullandım hamileyim şuan Rabbim Sizede nasip etsin inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın