Feyza552 Arkadaşlar kız bebek erken davranır derler ama benim kız haftasını da geçecek gibi benim gibi bekleyen kız anneleri var mı? 😌
Birkucukmutluluk Feyza552 39+0 ara ara yalancı sancı dışında hala birsey yok bekliyoruz sağlıkla istedikleri zamanda gelsinler inşallah 🤩☺️
sacmalamakizim Feyza552 İlk kızım 39+5’te doğdu, ikinci kıza hamileyim bu erken gelecek gibi hissediyorum, ama hiç belli de olmaz sağlıkla gelsinlerde. ❤️