Kızlar merhaba bugün lekelenme yaşadığım için doktora gittim doktor bebek aşağı tutunmuş normalde daha yukarıda olması gerekiyordu bu lekelenme yapar sızıntı görüyorum şu an dedi ve progestan fitil verdi aranızda böyle olan var mı bi yazabilir misiniz