Tgbashnn Merhaba 30haftalık oldum enfeksiyon için ilaç kullanıyorum ama hala yeşil akıntım geliyor başına gelen oldumu piyeloseptyl 100lük kullanıyorum
bebegimibekliyorum__ Tgbashnn ben 7. Haftadan beri kullanıyorum 10 haftalığız önce günde 6 tane kullandım artı antibiyotikler şu an günde 3 tane piyeloseptyl kullanıyorum canım