Ebrueren K_bb ben böyle anlamıyorum ya diğer arkadaşınkinde bacak arası görünüyordu ben o yüzden erkek dedim seninki çok küçük benimkide 16+1 daha öğrenmedim nasipse cuma günü öğrenicem
Yarentnc Kubra9090 https://mutluresim.com/image/1F4XQ2 Bana da bakarmisınız rica etsem hala öğrenemedim çok merak ediyorum 😊
Yarentnc Kubra9090 ayyyy inşallah inşallah 2 oğlum var herkes erkek dedi doktor da kesin bisey demedi siz neye göre kiz dediniz acaba 😊
Ebrueren K_bb biliyorum çok iyi anlıyorum bende meraktan çatlıyorum ilkini 13 haftalıkken öğrenmiştim çünkü bu baya sürdü