Denizz19 Kızlar Hale'n açılmam Yok pazartesi yatışım yapılacak 3850 kilo diyor doktor fazla iri olmadan alalım diyor , sol ayağımda kasılma oluyor arada bir yukarı kısımda sizde öyle olan var mı
secilertu Denizz19 canım 38+6 da gittiğimde bana da 3700 gr dedi Salı günü 40. Haftamız doluyor ama hala hiçbir belirti yok 🙄 kilosu daha da artarsa ne yapar bilmiyorum 🤷🏼♀️
Denizz19 secilertu beni de pazartesi yatıracak sabahtan açılma için ilaç vereceklermiş bakalım suni sancı ile doğumu gerçekleştireceğim inşallah
Denizz19 4259 benim doktorda diyor ki iri olmasını daha fazla istemiyorum normal Doğum olmasını istediğimiz için ama ne sancım ne açılmam var bakalım hakkımda hayırlısı olsun
Denizz19 Mervenglish Allah kurtarsın sizi de benim de 40 biraz. Heyecanlıyım bakalım inşallah bir an önce kurtulurum
Aysunh Bu gün 40 giricem bende ama hiç sancım yok kasıklarım çok ağrıyor o kadar doktorum dedi çarsamba gününe kadar dogmazsa sunni sancı verip yatışını yapak dedi 😕