1994ozay Biz şuan 6+5 haftaliyiz bugün kalp atışına gittim fakat biraz sessiz geldi kalp atışı doktora sorduğumda daha küçük o yüzden böyle biraz kısık dedi gümbür gümbür değildi yani sizler böyle şey yasadinizdi
Crown23 1994ozay bizde 7 haftalıkken duyduk çok derindendi ilerleyen zamanlarda daha iyi duyarız demişti doktorum