-Arzu-76 Haftadayim erken doğum riskim de var bir kaç gündür hep regl ağrım var kasıklarım da ağrıyor bugünde devam ediyor biraz daha yoğun bacaklarım da uyuşma ve ağrı var doğuma az da kaldı son haftalar böyle olan var mı randevum Perşembe günü beklesem mı gitsem mi napsam bilemedim
Annelikmghb -Arzu-76 bendede tam ozel bolgemin yan tarafı bicak gibi bir ağrı girip çıkıyor. Kasıkla bacagim birlestigi yer agriyor nefes darlığı var. 34+1 bakalim insallah vakitlerinde gelir bende post acmayi düşünüyordum ayni durumu yasayan varmi diye.
Hryedz Annelikmghb bebek olması gerekenden asagıda mı benım oyle ve bası ıle yaptıgı baskı sonucu olusabılecegını soylemıstı dr
Annelikmghb Hryedz kızım gunde dört defa dönebiliyor yan duruyor genelde bas asagi olumca mesane acisi oluyor onu biliyorm Ama bu bacak agrisi ve bıçak batmasi korkutuyor kilosu onde olsa hemen sezeryan isterdim cok zor.
Hryedz Annelikmghb benım bahsettıgımde aynı yerde bıcak acısı seklınde o an nefesım gıdıyor o acıyı topuguma kadar hıssedıyorum malesef