Güzel anneler ve anne adayları merhaba 🙏 bişey danışacaktım sizlere pazar günü bacak ve basen bölgemde böcek yada sinek ısırığı gibi kocaman kırmızı izler oluşmuştu çok umursamadım ama şimdi göğüs altıma yayıldı kollarımda henüz iz yok ama kaşınıyor arkadaşımla konuştuğumda 3. Trimesterde özellikle Puppp diye bir hastalığın oluştuğunu söyledi bu ikinci gebeliğim ama daha önce başıma gelmemişti hiç böyle bişey bu hastalığa yakalandınız mı nasıl anladınız akşam eşim işten gelince acile gideceğiz ama şu an size danışmak istedim 😞