busra05_ Kızlat afedersiniz kusura bakmayın 13 haftadayız ama affedersiniz gerçekten sıvı dışkı durumum oluyo gün içinde çok çıkarmıyor ama arada farkedıyorum sıvı seklınde oluyo bugunde öyle oldu bu durum normal mi gebelikte bu şekilde sıvı dıskılamak
Sevgikaya1525 busra05_ bende geçenlerde yazdım hatta kimse cvp vermedi benimde öyle oldu ama doktor salgın dedi ilaç vermedi bol bol kefir ve maden suyu içtim şükür 2 g0nde anlatım doktor 3 ve 4 gün devam ederse acil gel serum takarız zararlı demişti
HazelSeren busra05_ canım benımde dün oldu kusma ve isal artık seruma gıttım dayanamayıp berbat bısey yani
Sevgikaya1525 busra05_ teşekkürler cnm sizde çok geçmiş olsun ama karın ağrısı varsa bence Bi acile gidin bde kan ilacı içiyorsunuz ferrum fln
busra05_ Sevgikaya1525 suan karın ağrım yok sadece arada aag ve sola bıraz agrı gırıp cıkıyo kasık agrısı oluyo ama gecıyo uzun süre kalmıyo sanırım bebek gelısımı ıle ilgili dun gıtmıstım de doktora sorun yoktu çok şükür 🙃
busra05_ HazelSeren serum da avil olunca aşırı uyku yapar sakinleştirir en azından dinlendiniz gecmıs olsun tekrardan 🙏🏻