La_sumom Doğumdan çok fazla korkuyorum aklıma geldikçe bayılacak gibi hissediyorum sezaryen yada normal ikiside beni çok korkutuyor normal doğurmak istiyorum ama sanki bebek oradan çıkamaz da bana bişey olur diye çok korkuyorum 🥹 Kimler böyle k
AnayimBenAna_ La_sumom ben öyleydim ilk kızımda 😂 Allah kolayını verdi ani kanamam başladı kendimi sezaryende buldum aniden 🤭
Annelikmghb La_sumom korkma vajinal dogum da baş gelene kadar sonra pırt çıkıyor 😊 sezeryan da yarım saate bitmis oluyor odandasin 4 saat sonrada yurudunmu tamamdir 😀 o zaman gelsinde saglikla kavusalim yavrularimiza herseyi hazır onu bekliyoruz 🤲
AnayimBenAna_ La_sumom merak etme o kendi çıkıp geliyor 😂 bende diyodum Allahım kendi ayaklarımla kesilmeye gideceğim çok korkunç 🤭 hatta diyodum ben genel isterim eltim vazgeçirdi spinal ol bak çok rahat falan diye. Bi baktım hastanedeyim acil sezaryen 😊