Bende eylül ayında cektirdim ama hala olmadı klomen kullandım kistim yoktu 2 tane kist oluştu doktorum kendiliğinden yok olcağını söyledi kaybolabiliyormuş ve kullandığım ay 2 gün lekelenme seklinde kahverengi adet günümde oldum ve cok düzenli bi şekilde adet olan birisiyim bir hafta sürer yerleşmemi dedim iki kere test yaptm o da değil kan da vermiştim 3 ay oldu inşallah olur