brcnbrcn3 Kızlar selam pazartesi günü hsg filmi çektireceğim. Nisandan beri deniyoruz eşimde de bende de şimdilik bir sorun görünmüyor. Doktorum bir de hsg bakalım dedi. Hsg sonrası kolaylıkla hamile kalındığını duydum. Yaşayan varsa duymak isterim 🙏🏼
iremmgk555 brcnbrcn3 ben hsg sonrası hamile kaldım onunla ne kadar alakası var bilemiyorum ama öncesinde 2düşüğüm vardı
Annelikmghb brcnbrcn3 ben cektirdim ay gebe kaldim duymuştum ama ihtimal vermemistim sakın korunmayin tutmasi cok yüksek.
Anneolmakisteyen brcnbrcn3 mayısta çektirdim üstüne regl oldum regl olduktan sonra 3 günde 1 ilişki sık sık ilişkiye girdik ve 23 temmuzda hamile olduğumu öğrendim 1 senedir istiyorduk bizde
brcnbrcn3 Annelikmghb ayy tebrikler hadi inşallah darısı başımıza 🙏🏼 ne kadar süredir deniyordunuz peki öncesinde?
Annelikmghb brcnbrcn3 18 ay denedik hic bir sorun yoktu bizde en son hsg cektirmeye karar verdik o ay cok şükür Allahin izniyle oldu. Insallah en kısa surede sende güzel haberler verirsin. Ama sakın stres yapma bizim olmama bu yuzdendi. Cektirdikten ilk uc ay içerisinde tutar yuksek ihtimalle folik asit basla beslenmene dikkat et olur.
brcnbrcn3 Anneolmakisteyen hsg’den sonra 1 döngü geçirip 2.sinde kaldınız o zaman çok tebrik ederim darısı başımıza 🥳
NHYavuz brcnbrcn3 ben de aynı bu şekilde hamile kaldım cok şükür 😍 sol tüp tıkalı sagda pcos vardı bana çok diyolardı filmden sonra hamile kalırsın diye ama ihtimal vermiyordum tıkalı tüp pcoslu yumurtalık diye amaa 6haziran film tarihi 24 haziran son adet tarihim 🥹🥹
plajterligi orkidemm_ adetten ne kadar süre önce ya da sonra öğrendiniz kan vermek için daha şimdiden gün sayıyorum da aşırı sabırsız biriyim maalesef 🥹
plajterligi brcnbrcn3 bende bu ayın 9 unda çekildim doktorumun verdiği tarihlerde ilişki deniyoruz bakalım ay sonu nasıl haber alıcaz benim pek beklentim yok ama yüksek oranla hamile kalanlar olmuş
orkidemm_ plajterligi ben 26 ağustosta film çekindim canım 16 Eylül adet olmam gerekti olmadım 18 Eylül test yaptım çıkmadı kaset testte ben de yoktur dedim daha yapmadım 27 Eylül test yaptım çıktı kan verdim öğrendim o gün düşük değerle geç döllenmeymiş ama malesef dış gebelik oldu