Kızlar selamlar, size danışmak istediğim bir konu var. 13. Hafta ultrason kontrolünde doktor erkeğe benzettim ama göbek kordonu da görmüş olabilirim dedi. 16+3 de gittiğimde ise kız olarak görüyorum dedi ama net konuşmak istemiyorum haftaya tekrar gel bakalım dedi. Sizce ne olacak cinsiyeti?