İlk bebegımde 23. Haftaya kadar sorunum yoktu detaylıda damarda centık çıkınca aspırın kullanmaya başladım kesemeden doğum yaptım, çok korktum o süreçte çünkü aspırıni aylarca ara vermeden ıcıp 8 saat sonra amelıyata gırdım. Dogumdan sonra kan pıhtılaşması cıktı ama sezeryana bağlıydı muhtemelen ıgne kullandım zaten pıhtılaşmam olsaydı ılk bebegımı 6. Aydan evvel kaybederdım . 2. Bebegımı bekliyorum 2 güne 33 haftalık olucam 8 gun sonra aspırını kesıcekmısım 34 de önlem amaclı kullanıyordum çok şükür dırenc falan yok bu bebegımde, ama korkuyorum ya bı sıkıntı olursa bebegıme kan görmezse beslenemezse falan dıye bu durumu yaşayan kesen anneler varmı? Doktor bana ıgne falan vermedeki önlem amaclı oldugu ıcın