Selam kızlar 10 kasımda sezeryan doğum yaptım 9 gündür banyo yapmadım sadece saçlarımı yıkadım doktorum artık banyo yapabileceğimi söyledi dikiş yeri açık çok korkuyorum banyo yapmaktan 🥲 şampuan falan gelirse yanmaz mı banyo yapmak hiç istemiyorum nasıl olacak