flykrk05 Benim öyle, ikizlere 17 haftalık hamileyim. 6. Haftada hafif kanamam oldu. 9. Haftada da şiddetli oldu. Bazı hamilelikler kanamalı geçiyor maalesef. Ama bebeklerim sağlıklı çok şükür. Doktor dinleneceksin bol bol, kesinlikle kabız olmıcaksın dedi. Sizinle aynı ilaçları kullanıyorum. Kanama her zaman kötü birşey değil, korkmayın.