Erdalmert Normal doğum yaptım. Benim 38+1 de doğum oldu. 37. Hafta kontrolünde benim de yüksek tansiyon çıkıyordu idrar yolu enfeksiyonu da olmuşum doğum yaptığım gün öğrendim. Tansiyonumu sürekli kontrol ettirdiler yükselirse gel dediler zaten 38. Hafta kontrolüne gidecekken Nişan geldi, gece 12 den sonra da doğum oldu. Tansiyonum hala cok yükseliyordu. Doğumdan 1 gün sonra anca düzene girdi.Sabah kontrolde 2 cm olan açılmam akşam acile gittiğimde 4 cm olmuştu.4 saat yürü dediler hiç durmadan yürüdüm merdiven inip çıktım 3 saatin sonunda suyum geldi acilden tekrar giriş yaptığımda 8 cm olmuştu. yukarıya odaya aldıklarında tam açılma olmuştu zaten. İlk doğum olduğu için doğru ıkınamadım sanırım, bebeğin başı kanala sıkıştı. Asistan doktor orda beni çok kötü etkiledi napıcaz şimdi vs. diye bana bağırınca çok korktuğum ve paniklediğim için sancılarım da kesildi. Daha sonrasında doktor ve 2 asistan daha geldi üzerime atlayıp bebeği itelediler. Epizyotomi yapıldı. Dikişlerin hepsini hissettim çok kötüydü o aşama. sancılar bile daha çekilir bi zorluktaydi. Sürekli ebeyle şikayet halinde söylenip durdular neden doktor olduk vs. Uyuşmamış dedi devam etti dikmeye ama canımdan can gitti. En son zor bi doğum oldu dedi gitti.Yani imkanınız varsa özele gitmenizi tavsiye ederim ama benim için 10 üzerinden 6 lik bir doğum oldu.Allah merhametli insanlara denk getirsin…