Deletedmom56 inanın muhattap olmam. Olay ne biliyormusunuz bir arkadaş post açtı bhcg si reglinin 3.gününde olması gerekenden yüksek cıkmış yeni doğum yapmış son regl tarihi de yok yani hamilemiyimdir diye soruyo. Altında biri demiş evet hamilesin yerleşme kanaması biri demiş kimyasal gebeliktir düşük yapmışsındır. Bende dedim ki hepimiz sokaktan normal insanlarız ultrason bakılmalı bi hastaneye git. Aman benden kötüsü yok aman benden cahili yok. Kadına hamilesin desem heveslenicek hamile değilse uzulucek. Hamile değilsin desem düşürdüm yani diye uzulcek. En mantıklı cevabı verdim. Saldırdı. Ne diyeceğimi bilemiyorum artık...