Sibelina01 Merhaba İzmir Çınarlı Hastanesi’nde doğum yapan ya da takipte olan var mı aranızda hem doktor hem fiyat konusunda çok önerdiler aranızda varsa yardımcı olursanız bilgi ve önerilerinizi paylaşırsanız fikir edinmiş olalım
gdaslik Sibelina01 5 yıl önce çınarlıda doğum yaptım sen memnun kaldım hastane temiz çalışanlar da iyi ikinci doğumu şehir hastanesinde yaptım genel anlamda oradan da memnun kaldım
csm2307 Sibelina01 Ben şu an takipli hastayım nasipse 2-3 hafta içinde doğumum var. Ceysu hanıma gidiyorum. Güler yüzlü ve tatlı bir doktor. Sorduğunuz her soruya rahatlıkla cevap alabilirsiniz. Muayene ücreti 900 TL. İyi ki de Ceysu hanımla yollarımız kesişmiş
Gulsumd Sibelina01 1 ay önce çınarlı da doğum yaptım güzel temiz ve çok ilgililerdi doktorum da ceysu hanımdi ondan da çok memnunum herşeye ilgileniyor tüm soruları cevapliyor
Gulsumd Sibelina01 muayene ücreti 900 doğum benim yaptığım da 25 bindi şuan zam geldiyse o konuda bilgim yok
Babyumay Ben gidiyorum çınarlıya ilk dogumumuda çınarlıda yapmıstım o zaman doktorum reşat bozoklardı ama suan kendisi yok daha net bir doktora karar veremedim orda muaye ücreti 900 tl
Deebg Gulsumd 1 gece mi kaldınız hastanede dogumhaneye telefon çıkartıp fotoğraf çekiyorlar demişlerdi ama size yardımcı oldular mi
gdaslik Mervebgnaydn orda belirli bir doktora gitmedim zaten önemi de yok. Siz doğum için gittiğinizde hangi ekip varsa o yaptırıyor doğumu. Bir de başlarında hocaları olmuyor asistanlar yaptırıyor.