Bugün reglim başlaması gerekiyor. Normalde reglim yaklaşırken tek belirtim tuvalete çıkmak olurdu.Başka belirti yaşamam.
Şimdi regl olmadım ama belim çok ağrıyor. Dün akşam da sürekli belki de hayatımda cıkmadıgım kadar idrara cıktım. Ayaklarım buz gibiydi asla ısınmadı. Üşütmüş olsam bile bu kadar idrara çıkmadım hiç.Vajina bölgesi de hep ıslak gibi.iki gündür öğle uykularım başladı.Bir de dün gece vajinamda minicik süt beyazı akıntım vardı kremsi bunlara rağmen Normal kaset test yaptım. Negatif. Erken gebelik testimi yapsaydım? Regl olurken belirti yaşamayan hamilelik belirtisi yaşar mı? 5 Kasım yumurtlama günümdü