dünden beri ellerim avuç içlerim parmaklarım ayaklarım hatta ayak tabanlarım çok kaşınıyor sol ayağımın altı şişti bir de kabarıyor ara ara kaşınan yerler. bir ara dizimde kaşındı uyuzdan şüphelenip enfeksiyon bölümüne yarın sabah erkene randevu aldım şimdi de cildiyeye gideceğim. sormak da istedim buraya ne olabilir bu yaşayan var mı?