Kızlar selam,
Tüp bebek tedavisine başlıyorum 🥹 şimdi aklımda iki soru var ve yardımlarınız lazım, ilk olarak İstanbul Tüp bebek merkezi hem lokasyon olarak bana çok yakın hem de Aret Hoca çok övüldü. Bahçeci’de adı var biliyorsunuz ve Özkan Hoca da çok övüldü, bana bir yardımcı olun 🙏 kısaca da deneyimlerinizden bahsederseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. 🌸🩷✨