nurdaneg0716 şeker yüklemesi sizin şekerinizin kontrolü için yapılıyor. Eşinizde olup olmaması konusunu anlayamadım bebeğinkine bakılmıyor ki. Sizin kararınız tabi ama her gebelik kendine özel olduğu için ilkinde olmayan risk bunda olmayacak diye bir şey yok maalesef. Benim de ikinci gebeliğim ama normal şartlarda ilk gebelikte ve son 4-6 haftada çıkan puppp denilen gebelik döküntüsü bende ikinci gebelikte ve 20. Hafta da çıktı. Çekinceniz içtiğiniz şekerli su ise 2 dilim baklavadan da neredeyse aynı oranda glikoz giriyor vücudunuza.