Merhaba hanımlar ben dün transfer oldum doktor bana dedi gidip gelebilirsin günlük yaşantınıza devam edin sadece ağır kaldırmayın bende bişey yapmıyorum arada gidio geliyorum. Ama kasıklarım ve alt karın bölgemde ağrılar mevcut. Korkuyorum ya tutunmazsa diye ne yapabilirim