Arkadaşlar selam, bu ay klomen kullanmama rağmen yumurtam oluşmadı. O yüzden boş geçtik. Şimdi Bat 26 kasım ve benim 27 kasım da iş sebebiyle şehir dışında olmam gerekiyor. 1 aralık da geri döneceğim. Bu süreç içerisinde geciktirici hap kullanmam sorun olur mu? Bu ay da boşa gitsin istemiyorum. Önümüzdeki ay da şehir dışında olacağım çünkü.