Kızlar aslında yarın kam vereceğim. Ama arkadaşlarım çok ısrar etti test alıp geldiler. Öğlen test yaptık tertemiz çıktı ama silik falan hiç bir şey yok.
Ama ilk idrar değil 2 kere öncesinde tuvalete gitmiştim. Hatta tuvaletim bile yoktu. Bişey olmaz falan dediler. Artımed kaset testti. Erken gebelik değil.
Ne düşünüyorsunuz? 11. Günde olsa azcık bile olsa silik olmaz mıydı ?