dilanbilgeee Merhaba güzel anneler ana kucağı almak istiyorum çok araştırma yaptım elektronik olanlar çok hoşuma gitti uygun fiyata 2.el buldum fakat manuellerin daha kullanışlı olduğunu söyleyenlerde çok oldu. Sizin fikirleriniz nelerdir yardımcı olur musunuz ?
tatlibebegim_ dilanbilgeee elektriklide manuelde aldım ikisinide beğenmedi elektrikli olan 0 duruyo dsha kaldırdım kutusuna bebekten bebeğe değişebilir
Booksandcats Ben manuel aldım bebeğimin kendi hareketiyle sallanıyor elektrikliyi arkadaşımda denedim korktu bizim minnoş sevemedi ama onun da oğlu çok seviyor biraz da bebekten bebeğe fark var