skulentizm korkma kuzum bende suni ile doğum yaptım ama 10 saat boşuna tabiiki acı cekme ben olsam afedersin alt bölgem de çok dikisim olacağına karnımda olsun derim 😅 ay bilmiyorum ilki normaldi sonra hemen toparlandim bu da avantajı sezaryanin tek kötü yanı hemen toparlanamama çok üzülüyorum hem ameliyatlı bebekle ilgilenmeye çalışan kadınlar ne kadar güçlüler diyorum ayy normal dogumda da acı çekiyorsun sabaha kadar onu doğuran kadın da güçlü aslında ikisinin avantajı dezavantajları var kendini normale asla zorlama doktorunla en uygunu hangisi diye konuş en doğru kararı doktorunla ver önemli olan bebeğini strese sokmadan dogurman , sağlıkla kucağına al insllah 😘