Vildix bizde de uyuşmazlık var ilk gebeliğim de kanama olmuştu çalışıyordum işten çıktım ne zaman ayağa kalksam kanamam olmuştu,
İlk 3 ay çok ihtiyaç olmadıkça dışarı bile çıkmamistim.
İğne vurdurduk o zaman ilk gebeliğimde.
Şu an da 24 haftalık hamileyim kanama olsa da olmasa da vurmak zorundayiz demişti doktorum sen haftan gelince unutma mutlaka iğneyi yaptır dedi.bende bekliyorum haftasını