Venom Allah izin verirse bi kızım olacak adını hep ahu koymak istemiştik. Ama şimdi yanına bi isim daha mı koysak diyoruz yanına yakışabilecek fikir önerisi olan var mı
annembebegim adatuna Ahududu diye dalga geçerler onu koymasın 😅 bu arada Duru ismini çok severim sadece bu ikili dalgaya açık ☺️
Tuliy5 Venom Ahu çok asil bir isim gerçekten 😍 Ahu Leyla nasıl olur? Leyla, ela gözlü bir çöl ahusu şiirinden
Prenseslerim_ Venom ahu tek basina cok güzel bence. Tam olarak anlami ne biliyomusun.googlede bir sürü yaziyorda.
Venom Prenseslerim_ Google okuduklarım canım benim de. Mabel matizin ahu şarkısını çok severdim eşimle sevgiliyken hep kızımız olursa ahu koyalım diye konuşurduk