kızlar doktor bebegin sivisi fazla dedi perinotolojiye yonlendirdi bugun randevum var riskli bi gebeligim var bu haftada bakarlarmi acaba yada neye bakacaklar ne yapacaklar bilmiyorum haftasinda gitmedim riskli olunca doktor sevk acip gonderdi normalde sora dahi yok