Reykzy Aynı başlığı açmıştım ben de görünce yazmak istedim bana da doktorum normal demişti hala oluyo sabahları ve tuvaletten sonra o yazılan çok nadir bir durummuş su aniden bir bardak kadar gelir dedi mesanede baskı oldugu için tam boşalamıyormuş yani çok normalmiş
Kubranurrr Esrammm22 yani evet o da olabilir kontrole gittiğimde baya bi üzerinde durarark sölicem ne gerekiyosa yapsın test mest normal deyip yollamasın yine diye sonra 1 ay ben kafayı yiyom 😁
Dogaaa Kubranurrr progestan ben de kullanıyorum ilaçtan da oluyor korkmayın. Aynı şekilde bende de oluyor.
Denizcokmez Kubranurrr canım bende 6aylik hamileyim bu zamanlarimizda bu tarz akıntılar normal doktorunu dinle internete pek bakma şu dönemde hormonlarimizin etkisiylede pskolojimiz bozulur. Eğer ki akıntının kokulu kanlı kaşıntılı değilse korkma benimde hergun dediğin gibi akıntım oluyor bu dönemden sonra artık normal dediğim gibi doktorunu dinle canım korkma
Victoria Kubranurrr geçen haftalarda bana da oldu şuan 29. Haftamdayım doktoruma mesaj attım bacaklrımdan aşağı yoğun akmadığı sürece sorun yok akıntı o dedi ama siz yine de doktorunuza sorun
Mihrimahirem Kubranurrr ablamda olmuştu aynısı, suyu boşalıyordu 4. Ayda. Yine de doktora sorsanız kesin olur, bebek içinde tehlikeli bir durum çünkü suyun gelmesi. Saraçoğlunun havuç suyu kürünü yapmıştı hatta iyi hatırlıyorum.
Tugceisil Kubranurrr canım bende 5aylık hamileyim son 3 haftadır akıntım çoğaldı ıslanıyor dediğin gibi hafif sarımsı ama kokulu değil bilemiyorum haftaya gidicem doktora o zaman sorabilicem normaldir inşallah
Nuribasak Kubranurrr bende de aynı durum var canım 28+2 olduk 25 haftalıkken başladı doktora gittim bebeğimin suyunda bı problem olmadığını söyledi mantar vardır çok büyük bir ihtimalle dedi ve fitil verdi. Sizde de mantar olabilir.
enfla Kubranurrr suyunuzda azalma var mı ultrasonda. bnmde oluyo azalma olmadıgı ıcın doktor ustunde durmadı