Noname9492 Daha cinsiyeti bilmeden önce beren ismini beğeniyordum şimdi kafam karıştı beren seren duru inci Alina sizce hangisi kulağa hoş geliyor beren sizce nasıl
newmommmyy2 Noname9492 bende beren düşünüyorum bir tek o içime sindi inşallah eşimide ikna edebilirsem beren koyucam kızımın adını 😍😍
Noname9492 Selcanmeral duru evet güzel ama yakın çevremde var ve bu sene fazla koyuldu gibi geliyor 😀
Noname9492 newmommmyy2 eşimde berene okey ama çevremde birkaç kişi o ne falan diyince bi uzaklaştım 😀
gizemson biz de kızımız olacağını öğrendik. Daha öncesinde eşimle ortak aldığımız bir karar vardı. “Umay” koyacağız kızımızın adını🤍🫶
crazyymom Noname9492 bizde çok kararsızız hatta hiç aklıma yatan yok eşim aden veya ahsen istiyor ben isinamadim bu sene doğan her kız bebek aynı ismi taşıyor ben hem farklı bilinmedik hemde kurandan olsun istiyorum