ebrarmom08 aynı düşüncedeyiz sanırım:) bende vakit geçsin diye sürekli bişiler bakınıyorum :) Allahtan henüz yazlık kıyafetler pek ortada yok yoksa hepsini almıştım sanırım. az önce alışveriş listesini yaptım ufak tefek bişiler alıyorum ama nelerden ne kadar almalı bilmiyorum.