Son adet tarihime göre 8+1 dün doktora gittiğimde 7+2 çıkmıştı. Bugünde perinatolojiye gittim 6+2 çıktı kafam iyice karıştı ve moralim bozuldu ilk haftalarda bu kadar geriden gelmesi normal mi ?(Daha önce gebelik kayıplarım olduğu için perinatolojiye gidiyorum)