Bebiş hareketlerinin beni zorladığı, midemin sıkıştığı, zar zor oturup kalkabildiğim o kadar uzun zaman geçirdim ki taa ki önceki sabaha kadar, kuş gibi uyandım desem yeridir ve hala aynı rahatlık devam ediyor, ilk hamileliğimde böyle bişey yaşadım mı hatırlamıyorum, bu kadar rahat hissetmem normal mi daha çok ağırlaşmış olmam gerekmez mi?