Sevgilimmmmmmm İş yaptığım zamanlar oluyor bu evi süpürdüm eğilip kalktım birden ağrı girdi dinlenince biraz geçiyor. Normal mi ya 9+4 haftalığım
AnayimBenAna_ Sevgilimmmmmmm ilk 3 ay eğilip kalkma hızlıca sertçe ev süpürme yapma bırak eşin yapsın
Crown23 Sevgilimmmmmmm yani birşey olmaz bence ben çalışıyorum sürekli eğilip kalkıyorum hiçbirşey olmuyor stres yapmayın bence
Sevgilimmmmmmm AnayimBenAna_ eşim hiç yapmaz. Halılarım beyaz çok kirli göründü gözüme zaten bu yüzden bazen haftada bir yaparım süpürmeyi
AnayimBenAna_ Sevgilimmmmmmm neden yapmaz peki hamilesin sonuöta söyle eve gelince bugün süpürürken sancı girdi karnıma de
Ayse3434ay Dıkkat et valla bende 6 haftalıkkken kaynamama bıber temızletidık esımde ayıp olur sende yap Carter’s curt dedı akşama kanamam başladı düşük tehlıkesı gecırdım yapmıycaksın çocuğun ıcın bırak kırlı kalsın