Hafizeipek inşallah benim emzirme hemşirem gibi değillerdir...
-çıkart memeni (sıkar) aha bak sütün var emzir
-bebeği kucağına verir zaten aranıyordur memeyi tutturur kolunu altına koy der( hadi ya ben kafasına dayayacağız sanıyordum)
Benimkisi elbet kötü bir tecrübe ama hemşireler sütünün olmadığını gelmediğini bir türlü kabullenmek istemiyorlar ama bilmiyorlarki en baştan sen kabullenmiyorsun... ( demekki emzirmekten kaçan çok anne var ) mama vermek zorunda kalacağınızı zannetmiyorum ama vermeniz gereken yerlerde tetikte olun aç kalacağına mama verin bişey olmaz