32 haftalık ikizlere hamileyim dün çok sancılandığım için hastaneye gittim nst de sancı çıkıyordu rahim ağzı kılsamış açıklıkta 1 parmak var dedi doktorum yatış verdi istemedim ilaçları evde kullanırsın dedi herşeyim geçti de sırtımdaki batma ağrı geçmedi ne yaptıysam geçmiyor sıcak su torbası koydum kas gevşetici krem sürdüm ağrı kesici aldım ama olmuyor geçmiyor fıtık dedi acil ama fıtığın olduğu yer değilde daha üstler ağrıyor ve batıyor