Kızlar pıhtılaşma olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum 5 aylık hamileyim ama doğumdan çok korkuyorum pıhtılaşma olduğu için daha önce çevremde çok kullanıpta doğum yapan var ama ne bileyim korkuyorum benim gibi pıhtılaşma sorunu olup doğum yapan var mı? Doğumdan sonra da kullanılıyor mu kan sulandırıcı iğne?