Lagertha46 Kizlar bugun belli olacak hepinizden dua istiyorum 8 yillik evli yapmadigi etmedigi kalmadi cogunluk hamile hamilelerin duasi kabul olurmus cok istiyorum bi evlatlari olsun diliniz dondukce dua edin lutfen ismi hulya
Sipirwomin Ayy bende 9 yılın sonunda aldım güzel haberi. Aşılama ve tüp bebek tedavilerim başarısız oldu (2 kez) . 6 ay sonra doğal gebelik . Şimdi 27 haftalığız. Herşeyi Rabbime bırakıp dua edin o en hayırlı zamanda veriyor 🥰
Lagertha46 Sipirwomin amin Allahim yar ve yardimcisi olsun o vuruldugu igneler cektigi acilara sahidim rabbim kalbine gore versin
bengonca Bende 38 yaşındayım. 9 yıllık evliyim. 2 aşılama 8 negatif tüp bebek 9. Tedavimde ikiz bebeklerim oldu. Şimdi 9 haftalık kendiliğinden hamile kaldım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Zeyno800 bengonca ben 1 kez yaptım tüp bebek 8 yılık evliydim Ve şimdi başka birini getirmeyi yani kuma teklifi ettiler. Ben de bırakacam bu adamı 😞