Murat Bey artık yok, beklenildiği gibi bırakıp gitti. Şuan tek bir kadın doğum doktoru var azeri biri, onun ilgili olduğunu duydum. Şifada doğum yapan arkadaşlarım memnun kalmadı. süreç azıcık sıkıntıya girse direkt devlet hastanesine gönderiyorlar. süreci sağlıklı yönetemiyorlar ne yazık ki.
Benim doğumum Mart ayına denk gelmese kesinlikle Tatvan Can Hastanesi’nde Salih Serin’i tercih ederdim ama kış şartlarında ani bir durumda oraya gitmek kolay olmayacağı için risk almak istemiyorum.