onemomy caglacaglacagla benim haftam sizinle uyumlu, bu aralar sancılarım başladı benim de. Normal mi acaba diye sormak istedim
caglacaglacagla onemomy evet bende adet sancısı gibi sancı var bu hafta biraz daha rahat geçti çok ağrı yapmadı fakat bulantı vs henüz yok sadece arada mide yanması oluyor
onemomy caglacaglacagla benim sancı başladı ama soğuk yediğim zaman daha çok ağrı olduğunu anladığımdan beri sıcak tutuyorum kendimi. Daha iyiyim. Mide bulantısı şimdiden var benim🥹