Kızlar benimde doğumuma 3 hafta var annem cuma günü yüksekten düşüp belini kırmış pazartesi ameliyat olacak kayınvalidem şeker hastası zaten rahat edemiyorum yanında pek eşimde bir şekilde kabul ederler ben kalırım yanında diyor ama bende kabul etmezler diye düşünüyorum 4 yaşında bir kızım var önümüzdeki cuma gidip sezeryan için gün alacağız inşallah kabul ederler