Kızlar ilk doğumum sezeryan yine ayni doktorumdayım 30u doğum diyo yılbaşında filan isteme diyo nasıl ikna etsem yaa 30u tam 38+6 oluyo ordayken tam soramadım haftaya kontrole gidicem tekrar konuşmayı düşünüyorum acaba zam gelecek diye mi yoksa kendi olmayacak diye mi böyle dedi bana bi akıl verin bi yandan da hayırlısı diyorum çevrem de baya baskı yapıyo 2025 olsun diye ay napsam bilemedim