Newmom180605 Kızlar şimdi doktordan geldim anlayan bir baksın lütfen doktor kıza benzettiğini söyledi ama ben emin olamadım tabi inşallah kızdır 🥹 bir oğlum var çünkü bu da kız olursa ballı lokma olur 🌸☺️
Ebrueren Newmom180605 bende 16+ 1 im kıza benzetmişti doktor ikili testte gecen gittiğimdede sırtı dönükmüş özele gidicem cuma günü kendi doktoruma inşallah orda öğrenirim
Newmom180605 Ebrueren o kadar heyecanlandımki kıza benzetince eşimin tarafında da bizim tarafta da hiç kız yok hep erkek bebek 🥹 bir kızım olsun da çok istiyorum oğlumu 12. Haftada hemen görmüştük inşallah Allah hepimizin gönlüne göre verir