58ee benim ilk gebeliğim olmasına ve hiç kayıp yaşamamış olmama rağmen bu şekilde hissediyorum hep, hele o bekleme yerinde randevuyu beklerken bi fena oluyorum, bence çok normal daha önce kayıp yaşamışsınız ayrıca, umarım bu gebeliğinizde bebeğinizi sağsalim kucağınıza