Kızlar bebeğim dün kontrolde baş geliş dendi boyu kilosu iyi dedi doktor bi sıkıntı yok dedi ama sizce erken değil mi dönmesi kasık ve karın ağrım var doktora söyledim bebek büyüdüğü için dedi dün gece sabah kadar ağrıdan uyuyamadım üstüne bebişin tekmeleri çok canımı yaktı ne yapabilirim